لیزر موهای زائد

ساخت وبلاگ

لیزر جرمنی اس اچ آر (Germany SHR)؛ خرید و مشخصات

لیزر جرمنی اس اچ آر (Germany SHR) ساخت کشور آلمان ، از جمله مدرن‌ترین دستگاه‌ها در زمینه رفع موهای زائد بدن است. سیستم لیزر جرمنی اس اچ آر، با توجه به قابلیت‌های بسیار بالای خود، نسل‌های قبلی سیستم‌های حذف مو از بدن، که شامل سیستم‌های IPL و  Elight بود را‌، تا حد زیادی از دور خارج کرده است.

با استفاده از لیزر جرمنی اس اچ آر، شما به سختی وجود هندپیس‌ها را حس خواهید کرد و دردی در بدن شما به وجود نمی‌آید؛ در حالی که در سیستم‌های دیگر این چنین نبوده و حتی احتمال سوختگی پوست نیز در آن‌ها وجود دارد.

ماهیت لیزر موهای زائد جرمنی اس اچ آر، براساس فلوئنس اپتیک پایین یا به عبارتی نور کم فلوئنسی می‌باشد. این سیستم در دستگاه لیزر موهای زائد جرمنی اس اچ آر، در پوست شخص ایجاد گرما می‌کند. در سیستم IPL از های اپتیک فلوئنس یا نور بسیار زیاد فلوئنسی بهره گرفته می‌شد که همین موضوع سبب سوختگی‌های گاها بسیار شدید می‌شد و به ویژه بر روی پوست‌های تیره بیشتر این سوختگی‌ها به وجود می‌آمد.

مقایسه میان دستگاه لیزر جرمنی اس اچ آر Germany SHR و سیستم‌های IPL

در مقایسه میان لیزر جرمنی اس اچ آر و سیستم‌های IPL  باید این نکته را یاد آور شد که در سیستم‌های SHR گاها تعداد شات‌ها به ۲۰ یا ۳۰ شات نیز می‌رسد، در حالی که در سیستم‌های IPL سیستم قادر به تولید تنها ۱ شات در ثانیه است. دستگاه لیزر موهای زائد طول دوره درمان را، از همین طریق به میزان قابل ملاحظه‌ای، کم کرده و در عین حال از کارایی نسبتا بهتری نسبت به سیستم‌های IPL برخوردار است.

 حذف موهای زائد از طریق دستگاه لیزر جرمنی اس اچ آر Germany SHR

لیزر موهای زائد جرمنی اس اچ آر بسیار خوش ساخت، با دوام و ساخت کشور آلمان است و مانند هر لیزر اس اچ آر (SHR) دیگر، سه وِیژگی فوق‌العاده مهم دارد که عبارت‌اند از: سرعت در حذف موهای زائد بدن، حذف موهای زائد بدن بدون درد و ریسک بسیار پایین این دستگاه در مقابل خطرهایی چون سوختگی که در ابتدای مطلب، در مورد آن صحبت شد. می‌توان گفت احتمال سوختگی پوست در دستگاه لیزر موهای زائد جرمنی SHR نسبت به سیستم‌های IPL به صفر رسیده است. چرا که این دستگاه از نور زنون یا PL بسیار پایینی بهره می‌برد. به همین سبب است که سیستم‌های SHR از جمله دستگاه لیزر موهای زائد جرمنی SHR خیلی زود توانستند، دیگر سیستم‌ها را از دور خارج کنند.

البته نباید تصور کرد که سیستم‌های قبلی مضر یا بی‌فایده بودند، بلکه تنها با پیشرفت علم پزشکی عملکرد این دستگاه‌ها به طرز چشمگیری بالا رفته است.

خصوصیات دستگاه لیزر جرمنی اس اچ آر

  • توانایی تنظیم و کنترل سرعت شات‌ها که به کاربر اجازه می‌دهد تعداد شات‌ها را در بازه ای تا حداکثر ۱۰ شات تنظیم نماید.
  • تنظیم‌های مخصوص نوع پوست آسیایی
  • بهره‌گیری از سیستم Cooling بسیار قوی
  • کاملا بدون درد، سوختگی و هر گونه عارضه‌ی دیگر بر روی پوست
  • دارا بودن خازن‌های پایدار و بدون افت مقاومت در بلندمدت
  • کیفیت بالا، توان بالا، انرژی کم و همینطور سرعت تکرار زیاد
  • جوابدهی بسیار عالی

مزیت‌های استفاده از دستگاه لیزر جرمنی اس اچ آر

عملکرد این دستگاه به صورت غیرتهاجمی بوده و هیچ‌گونه اثری همچون به جا گذاشتن جای زخم نخواهد داشت.

استفاده از فناوری OPT SHR این دستگاه باعث شده تا هنگام استفاده هیچگونه دردی را احساس نکنید و دسته IPL آن نیز می‌تواند به طور مداوم شلیک کند.

نور الکتریکی این دستگاه می‌تواند به طور همزمان از اثرات جانبی تابش خیره کننده جلوگیری کند و سختی کار را کاهش می‌دهد.

نکته بسیار مهم و عالی در مورد این دستگاه این است که در ۳ الی ۴ جلسه اول مشتری اثرات مثبت آن را خواهی دید.

جلسات درمانی در استفاده از دستگاه لیزر جرمنی اس اچ آر

جلسات درمانی با دستگاه لیزر جرمنی اس اچ آر بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه طول می‌کشد. دستگاه کولینگ این دستگاه آنقدر قوی است که در هنگام لیزر شما هیچگونه درد و یا سوزشی را احساس نمی‌کنید و تنها ممکن است احساس کنید کمی پوستتان گرم شده است. مدت زمان درمان با این دستگاه بین ۳ تا ۱۲ جلسه است. علاوه‌براین شما می‌توانید بلافاصله پس از اتمام زمان لیزر در جلسات درمانی به خانه برگردید و کارهای روزانه‌تان را شروع کنید. ممکن است تا یک ساعت بعد از جلسه‌ی درمانی کمی درد داشته باشید و یا عوارضی مانند قرمزی و تورم را احساس کنید که تا حداکثر ۳ روز بعد برطرف می‌شوند.

بعد از درمان نیاز به مراقبت خاصی نیست ولی نوشیدن فراوان مایعات و استفاده‌ی مداوم از کرم ضد آفتاب را باید در اولویت قرار دهید. نتایج استفاده از دستگاه لیزر جرمنی اس اچ آر طی ۲ هفته پدیدار می‌شود و تا سه ماه بعد از جلسه درمانی کلاژن سازی ادامه خواهد داشت و نتایج بهتر و بهتر خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت و چگونگی خرید دستگاه لیزر جرمنی اس اچ آر، دریافت قیمت و خرید انواع لیزر دایود یا خرید سایر دستگاه‌های زیبایی، همین حالا با ما تماس بگیرید.

لیزر موهای زائد...
ما را در سایت لیزر موهای زائد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mary afrodit بازدید : 30 تاريخ : پنجشنبه 23 آذر 1402 ساعت: 15:57

لیزر الکس دایود رافائل (Raphael)؛ خرید و مشخصات

دستگاه لیزر الکس دایود رافائل، از جمله دستگاه های لیزر حذف موهای زاید است. این دستگاه با سه طول موج ترکیبی الکساندرایت (۷۵۵ نانومتر)، دایود (۸۰۸ نانومتر) و ان دی یاگ (۱۰۶۴ نانومتر) گزینه بسیارمناسبی برای از بین بردن موهای زاید با ضخامت های مختلف (حتی نازک) و همچنین برای انواع تیپ های  پوستی (حتی پوست های تیره) می باشد.

کیفیت لیزر بار دستگاه لیزر الکس دایود رافائل

لیزر بار دستگاه رافائل ساخت شرکت بنام Jenoptik  آلمان می باشد. کمپانی جنوپتیک یکی از لیدرهای اصلی ساخت قطعات اپتیکی محسوب میشود که در کشور آلمان فعالیت دارد. لیزربارهای این کمپانی دارای معروفیت جهانی میباشند که براحتی میتوان با جستجو در گوگل به عظمت آن پی برد.

طول عمر لیزربار دستگاه لیزر الکس دایود رافایل

هندپیس و لیزربار دستگاه رافائل دارای یک سال و یا ۲۰ میلیون شات گارانتی می باشد.

توان دستگاه و لیزر بار ر دستگاه لیزر الکس دایود رافایل (Raphael)

دستگاه لیزر راقائل درای توان ۲۲۰۰ وات و لیزر بار دارای توان ۶۰۰ وات می باشد.

سیستم کولینگ و خنک کنندگی دستگاه الکس دایود رافایل

دستگاه رافائل دارای مجموعه کولینگ بسیار قوی می باشد که بصورت ترکیبی با آب و TEC دمای هندپیس را پایین نگه داشته و باعث کاهش درد و جلوگیری از سوختگی مراجعه کننده میشود. قطعات TEC مورد استفاده در این دستگاه ساخت ژاپن و پمپ آب آن ساخت کشور ایتالیا می باشد.

از دیگر مزایای چشمگیر دستگاه رافائل با توجه به فناوری کولینگ بسیار قوی آن قابلیت کارکرد مداوم و بدون محدودیت زمانی آن میباشد.

هندپیس لیزر الکس دایود رافائل

هندپیس این لیزر موهای زاید، بسیار سبک و خوش دست می باشد که برای اپراتور راحتی کامل را به همراه دارد.

طول موج ترکیبی الکس دایود رافائل

لیزربار دستگاه رافائل دارای سه طول موج ترکیبی ۷۵۵ نانومتر(الکساندرایت)، ۸۰۸ نانومتر دایود و ۱۰۶۴ نانومتر ان دی یاگ می باشد که با استفاده از آن میتوان تمامی موها با ضخامت های مختلف را از بین برد.(حتی موهای نازک که درمان  آن ها باتوجه به کم بودن ملانین و رنگدانه سخت می باشد.)

همچنین با توجه به نحوه تخلیه انررژی FHR میتوان درمان سریع و بدون درد را شاهد باشید. بدینصورت که انرژی به قطعات ریزتر تقسیم میشود و طی ۱۰ شات در ثانیه به پوست وارد میشود، که به طرز چشمگیری باعث کاهش درد و عوارض خواهیم بود.

عامل اصلی سوختگی در پوست های تیره میزان بالای جذب انرژی بدلیل فراوانی رنگدانه ها در سطح پوست میباشد. این نوع تخلیه انرژی باعث میشود که درمانی موثر و بدون عوارض برای این تیپ پوستی داشته باشیم.

همچنین با توجه به توضیحات یاد شده در بالا این دستگاه  موثرترین و ایمن ترین روش عملکرد را در میان دستگاه های حذف موهای زاید، برای انواع تیپ های پوستی و مویی  میباشد.

گارانتی بازگشت وجه در صورت عدم جوابدهی

گروه مهندسی پزشکی آفرودیت نماینده انحصاری دستگاه رفع موهای زاید رافائل در ایران است که با توجه به اطمینان حاصل از این دستگاه جوابدهی آن را تضمین کرده و متعهد می‌شویم که شما می‌توانید در صورت عدم رضایت از جوابدهی دستگاه، آن را عودت داده و وجه خود را به صورت کامل دریافت نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید لیزر الکس دایود رافائل یا تست دستگاه با کارشناسان ما تماس بگیرید.

لیزر موهای زائد...
ما را در سایت لیزر موهای زائد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mary afrodit بازدید : 27 تاريخ : پنجشنبه 23 آذر 1402 ساعت: 15:55

ویژگی ها، مزایا و معایب لیزر الکساندرایت برای حذف موهای زاید

درباره تکنولوژی لیزر الکساندرایت چه می‌دانید؟ همانطور که پیش تر گفته شد برای حذف موهای زاید روش های مختلفی وجود دارد که در حال حاضر رایج ترین، جدیدترین و موثرترین آن ها استفاد از دستگاه‌های لیزر می‌باشد که هر یک طول موج های منحصر به خود را داشته و متناسب با آن، هریک از این تکنولوژی ها مزایا و معایب خاص خود را دارا می باشند.

لیزر الکساندرایت یکی از دستگاه‌های لیزر شناخته شد برای حذف موهای زاید با طول موج ۷۵۵ نانومتر می باشد که با توجه به پیشینه خوب آن در بازار ایران از محبوبیت زیادی برخوردار است. چون دستگاههای الکس موجود در بازار ایران سالیان سال فقط دو مدل Candela gentel lase و Cynosure Apogee  بودند که هر دو ساخت آمریکا و دارای کیفیت بسیار عالی هستند. اما به تازگی دستگاه‌های جدید دیگری نیز وارد بازار ایران شده اند که کیفیت های متفاوتی دارند.

ما در این مقاله صرف نظر از کیفیت ساخت دستگاه، تکنولوژی الکساندرایت و نقاط قوت و ضعف آن را بررسی میکنیم

بررسی تکنولوژی لیزر الکساندرایت و نقاط ضعف و قدرت

لیزر الکساندرایت دارای تکنولوژی منحصر بفرد و گرانقیمتی است که برای موهای معمولی و ضخیم و پوست های سفید جوابدهی بسیار خوبی دارد. از دیگر مزایای این روش بازگشت کم موها در کوتاه مدت است و تعداد جلسات آن معمولا بین ۴ تا ۸ جلسه و به فواصل معمولا یک ماهه می باشد.

مطابق قوانین نظارت بر درمان فقط و فقط متخصصین پوست و مو اجازه کار با این لیزر را دارند.  این لیزر مناسب ترین تکنولوژی جهت حذف موهای زاید برای تیپ پوست های اروپایی است . به عبارت دیگر لیزر الکساندرایت برای افرادی که سفید پوست بوده و موهای مشکی و نسبتا ضخیم دارند مناسب است و جوابدهی بسیار خوبی برای این تیپ افراد دارد.

باید خاطر نشان کرد از آنجا که ساخت  این لیزر کمی پیچیده بوده و تکنولوژی نسبتا گرانقیمتی است ، قیمت تمام شده آن و

بالطبع مصرفی های این دستگاه از قیمت  بالایی برخوردارند. همچنین قیمت  بالای مصرفی های این دستگاه باعث شده که قیمت

تمام شده  کار با لیزر  برای کلینیک ها نسبتا زیاد بوده  و صرفه اقتصادی و بازگشت سرمایه ضعیف و بلند مدتی برای خریداران این

دستگاه در پی داشته باشد. همچنین لامپ این دستگاه نیز پس از حدود ۱ تا ۲ میلیون شات می بایست تعویض شود که قیمت بسیار بالایی داشته و باز به هز ینه های مصرفی درمان با این لیزر می افز اید.

از طرف دیگر همانطور که قبلا ذکر شد رابطه مستقیمی بین طول موج و عمق نفوذ وجود دارد. هرچقدر طول موج بیشتر شود عمق

نفوذ هم بیشتر می شود. دلیل اینکه لیزرهای االکساندرایت در از بین بردن موهای نازک عملکرد مطلوبی ندارند همین موضوع میباشد.. لیزر الکس دارای طول موج ۷۵۵ نانومتر می باشد که برای از بین بردن موهای معمولی مناسب است ولی موهای کرکی که دارای عمق کمتری هستند کاندید مناسبی برای لیزر الکساندرایت نمی باشند و این یک ضعف عمده و شناخته شده برای این تکنولوژی می باشد.

از طرف دیگر لیزر الکساندرایت برای پوست های گندمی دردناک بوده و برای پوست های برنزه و تیره تر احتمال التهاب  شدید و

سوختگی به شدت افزایش پیدا می کند. بنابراین بر خلا ف تصور عامه مردم، لیزر الکساندرایت مناسب تیپ پوست های آسیایی و

ایرانی نیست .

همچنین نحوه کار لیزر الکساندرایت (برخلاف لیزر دایود و SHR پیوسته و نواری ) In Motion  نیست و این باعث می شود که

حذف موهای زاید با لیزر الکساندرایت یک درمان نسبتا زمان بر و کند باشد.

مزایای لیزر الکس:

  • کیفیت ساخت خوب
  • تعداد جلسات کم ( ۴ تا ۸ جلسه)
  • بازگشت پذیری کم
  • مناسب پوست های اروپایی
  • مناسب برای موهای معمولی و ضخیم

 

معایب لیزر الکس:

  • تکنولوژی بسیار گران قیمت
  • بازگشت سرمایه ضعیف و بلند مدت
  • قیمت بالای مصرفی های دستگاه
  • تعمیر و نگهداری بسیار سخت
  • عدم جوابدهی مناسب برای موهای بور و کرکی
  • دردناک بودن برای پوست های گندمی و ایجاد التهاب و سوختگی برای پوست های برنزه

 

بنابراین با توجه به مطالب ذکر شده ، خریداری دستگاه لیزرالکساندرایت در مطب های معمولی توصیه نمی‎گردد. در ادامه به بررسی لیزر دایود به عنوان مناسب ترین لیزر حذف موهای زاید برای تیپ پوست های آسیایی و ایرانی می پردازیم.

لیزر موهای زائد...
ما را در سایت لیزر موهای زائد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mary afrodit بازدید : 30 تاريخ : پنجشنبه 23 آذر 1402 ساعت: 15:53

لیزر دایود رازورلیز (Razorlase Diode laser)؛مشخصات و راهنمای خرید

دستگاه لیزر دایود رازورلیز (Razorlase Diode laser) نقطه‌ی عطفی در ساخت دستگاه‌های رفع موهای زاید است تا جایی که بسیاری از افراد به تکامل روش مورد استفاده در این دستگاه، امیدوار شده‌اند. این دستگاه از نوع کارکرد جدیدی با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا بهره می‌برد. دستگاه لیزر دایود رازورلیز، مو را با روشی که بر داینامیک انتخابی اپتیک و درجه‌ی حرارت مبتنی است، حذف می‌کند. به عبارت دیگر در این روش ، پالس‌های لیزر در یک چشم‌به‌هم زدن و در چند میلی‌ثانیه از لایه سطحی پوست می‌گذرد و به پیاز مو یا فولیکول می‌رسد.

تاییدیه‌های دستگاه حذف موهای زاید رازورلیز

دستگاه رازورلیزر از معدود دستگاه‌های حذف موی‌های زاید بدن است، که مورد تایید FDA (سازمان غذا و داروی ایالات متحده) قرار گرفته است. همچنین دارای تاییدیه CE اروپا و ISO13485 و تاییدیه وزارت بهداشت‌، اداره تجهیزات پزشکی و انرژی اتمی ایران می‌باشد. همچنین لیزربار این دستگاه متعلق به شرکت ژنوپتیک (Jenoptik) آلمان می‌باشد.

برای مطالعه مقاله «۱۰ کاربرد شگفت انگیز دستگاه میکرونیدلینگ» کلیک کنید.

ویژگی‌های دستگاه لیزر دایود رازورلیز

دستگاه لیزر دایود رازورلیز با سه نوع طول موج Diode و Alex و ND Yag روانه بازار شده است که بیشتر کارشناسان به کاراتر بودن سیستم دایود اعتقاد دارند.

این دستگاه حس درد و احیانا خارش بسیار کمتری را در بدن شخص به وجود می‌آورد به صورتی که در ۷۵ درصد از موارد، افراد مراجعه‌کننده هیچ گونه عارضه از جمله درد، خارش یا سوختگی‌های سطحی پوست را نداشته‌اند. روش استفاده از این دستگاه نیز از هر نوع دستگاه دیگر که تا به حال دیده‌اید راحت‌تر است و این راحتی بیشتر به علت طراحی ارگونومی هندپیس است.

دستگاه رازورلیز با به خدمت گرفتن نور و شلیک آن به سمت هدف که معمولا مکان تجمع ملانین‌ها در فولیکول مو است، رنگدانه‌سازی در آن ناحیه را متوقف کرده و آن را از بین می‌برد و به این ترتیب اجازه رشد مو را در آن نقطه سلب می‌کند.

تاثیر لیزر و نور ناشی از آن در لیزر دایود رازورلیز، بر ملانین‌ها و از کار انداختن رنگدانه‌سازی در فولیکول نیز بر پایه اعمال حرارت و گرمادهی به آن تا حد از بین بردن و تلاشی غدد رنگدانه‌ساز بوده که این عملکرد روش “فوتوترمولیز” نامیده شده‌است. هندپیس دستگاه رازورلیزر به صورت ترکیبی سه طول موج ۸۰۸، ۷۵۵، و ۱۰۶۴ نانومتر را به وجود می‌آورد و همچنین دارای یک سیستم سرد‌کننده بسیار قدرتمند تا حد ۵- درجه‌ی سانتی‌گراد است.

طول موج ۸۰۸ نانومتر این دستگاه تعادل کاملی از جذب ملانین و نفوذ عمقی دارد. این ویژگی اجازه می‌دهد که لیزر ۸۰۸ نانومتر بر روی تمام انواع پوست و رنگ‌های مو اثربخش و ایمن باشد.

در ادامه ویژگی‌هایی از دستگاه آمده است که می‌توانید برای بررسی مطالعه کنید.

۱. به صورت کلی شش نوع پوست (I–VI) و پنج منطقه درمانی برای انتخاب وجود دارد. براساس رنگ پوست، ۳۰ پارامتر مناسب بالینی توسط سیستم این دستگاه تنظیم شده است و همین ویژگی تعیین می‌کند تا دستگاه برای انواع رنگ پوست و مو مناسب بوده و اثربخشی قابل قبولی را در ۳ تا ۶ جلسه لیزر در فاصله زمانی ۴ تا ۸ هفته به مراجعه‌کنند ارائه دهد.

۲. لیزر دیود ۸۰۸ نانومتر اجازه می‌دهد نرخ تکرار سریع تا ۱۰ هرتز (۱۰ پالس در ثانیه) داشته باشد. همچنین SHR این دستگاه به افزایش سرعت حذف موهای زاید برای مناطق بزرگ (مانند پشت، پا) کمک می‌کند. علاوه‌برآن این دستگاه می‌تواند درمان لغزان را مانند دستگاه‌های Lightsheer و Soprano داشته باشد.

۳. پروب دستگاه دارای فناوری خنک‌کنندگی عالی می‌باشد؛ بنابراین ایمنی و راحتی بیمار را تضمین می‌کند.

۴. قطعات اصلی دیود لیزر اخیراً از کشور آلمان، شرکت Jenoptik Diode Lab GmbH، در دستگاه لیزر استفاده شده است.  انرژی ۱۲۰J/cm2 برای برداشت مو به طور موثر کافی است. به همراه سیستم کنترل هوش مصنوعی STM32 از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه است که باعث شده خروجی سیستم به شکل پایدار امواج لیزر با طول موج مناسب باشد.

۵. طول عمر ۳۰-۴۰ میلیون شات، با افزایش قابل ملاحظه نسبت به دستگاه‌های معمولی قبلی با ۱۰ میلیون شات، به شما امکان استفاده طولانی‌تر از دستگاه و همچنین صرفه‌جویی در صرف هزینه اضافی در آینده را می‌دهد.

لیزر دایود رازورلیز در یک نگاه

مشخصات و ویژگی‌های لیزر دایود رازورلیز به شرح زیر است:

  • سرعت بسیار بالا با استفاده از مد ویژه FHR
  • دارای ۱۰ بار لیزر قدرتمند ساخت کمپانی معروف ژنوپتیک آلمان
  • سیستم کولینگ بسیار قدرتمند تا -۵ درجه
  • انرژی خروجی کاملا یکنواخت
  • پایداری انرژی در دراز مدت
  • سرعت شات بسیار بالا( ۱-۱۰ شات در ثانیه)
  • درمان انواع مو با ضخامت‌های مختلف با توجه به بازه گسترده Pulse duration
  • رعایت اصول ارگونومیک در طراحی هندپیس
  • بدون درد و عوارض جانبی
  • دارای سطح مقطع بزرگ (۱۲*۱۴ میلیمتر)

برای مطالعه مقاله «۵ روش موثر درمان خط اخم» کلیک کنید.

خرید دستگاه لیزر دایود رازورلیز

مجموعه آفرودیت لیزر ارائه دهنده انواع دستگاه‌های لیزر روز دنیا با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا می‌باشد. برای خرید دستگاه لیزر دایود رازورلیز یا خرید سایر دستگاه‌های حذف موهای زاید با همکاران ما در مجموعه تماس بگیرید. همکاران ما علاوه‌بر ارائه اطلاعات کامل دستگاه مورد نظر شما، اطلاعات لازم را برای خرید سایر دستگاه‌ها متناسب با نیازتان به شما ارائه می‌دهند.

شیوه کار دستگاه لیزر دایود رازورلیز (Razorlase Diode laser) چگونه است؟

دستگاه لیزر دایود رازورلیز، مو را با روشی که بر داینامیک انتخابی اپتیک و درجه ی حرارت مبتنی است، حذف می‌کند. به عبارت دیگر در این روش ، پالس‌های لیزر در یک چشم به هم زدن و در چند میلی‌ثانیه از لایه سطحی پوست می‌گذرد و به پیاز مو یا فولیکول می‌رسد.

آیا دستگاه لیزر دایود رازورلیز (Razorlase Diode laser) مورد تایید است؟

دستگاه رازورلیزر از معدود دستگاه‌های حذف موی بدن است، که مورد تایید FDA (سازمان غذا و داروی ایالات متحده) قرار گرفته است. همچنین دارای تاییدیه CE اروپا و ISO13485 و تاییدیه وزارت بهداشت‌، اداره تجهیزات پزشکی  و انرژی اتمی ایران می‌باشد. همچنین لیزربار این دستگاه متعلق به شرکت ژنوپتیک (Jenoptik) آلمان می‌باشد.

ویژگی‌های دستگاه یزر دایود رازورلیز (Razorlase Diode laser) چیست؟

سرعت بسیار بالا با استفاده از مد ویژه FHR
دارای ۱۰ بار لیزر قدرتمند ساخت کمپانی معروف ژنوپتیک آلمان
سیستم کولینگ بسیار قدرتمند تا -۵ درجه
انرژی خروجی کاملا یکنواخت
پایداری انرژی در دراز مدت
سرعت شات بسیار بالا( ۱-۱۰ شات در ثانیه)
درمان انواع مو با ضخامت‌های مختلف با توجه به بازه گسترده Pulse duration
رعایت اصول ارگونومیک در طراحی هندپیس
بدون درد و عوارض جانبی
دارای سطح مقطع بزرگ (۱۲*۱۴ میلیمتر)

لیزر موهای زائد...
ما را در سایت لیزر موهای زائد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mary afrodit بازدید : 31 تاريخ : پنجشنبه 23 آذر 1402 ساعت: 15:52

دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲

دستگاه لیزر تیتانیوم دستگاهی جدید و قوی از انواع لیزر موهای زاید

دارای دو هندپیس ۴Q با سایزهای مختلف

در دنیای امروزی، تکنولوژی‌های جدیدی برای حذف موهای زائد به کار گرفته می‌شوند. یکی از این تکنولوژی‌ها، استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ است. این دستگاه پرقدرت و با ویژگی‌های منحصربه‌فرد، قادر است موهای زائد را به‌صورت دقیق و بدون درد حذف کند. دستگاه لیزرتیتانیوم ۲۰۲۲ پوستی صاف و بدون مو را برای شما به ارمغان می‌آورد. این دستگاه با جدیدترین فناوری‌های روز دنیا ارائه می‌شود که به بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد شناخته می‌شود.

در این مقاله از گروه پزشکی آفرودیت لیزر، به معرفی و بررسی ویژگی های لیزر تیتانیوم پرداخته خواهد شد و همچنین کاربردهای آن در حذف موهای زائد با لیزر تیتانیوم را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا شما را با این دستگاه فوق‌العاده بیشتر آشنا کنیم.

دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ چیست؟

دستگاه لیزر Titanium یک دستگاه حرفه‌ای برای حذف موهای زائد است که با فناوری خنک‌کننده خود، لیزردرمانی را انجام می‌دهد. حذف موهای زائد با لیزر تیتانیوم می‌تواند به طور مؤثر رشته‌های مو را با استفاده هم‌زمان طول‌موج‌های مختلف هدف قرار دهد. این دستگاه همچنین دارای فناوری خنک‌کننده ICE PLUS است که از گرم‌شدن بیش از حد پوست جلوگیری می‌کند. ویژگی‌های پیشرفته دستگاه لیزرتیتانیوم ۲۰۲۲، حذف موهای زائد را برای افراد با هر نوع و رنگ پوستی ممکن می‌سازد. حذف موهای زائد با لیزر تیتانیوم، حتی بر روی پوست برنزه نیز قابل‌انجام است. دستگاه لیزر Titanium که با ویژگی‌های جدیدتر و بهتر ارتقا یافته است، حذف موهای زائد را به‌صورت ایمن و راحت انجام می‌دهد.

مزایای حذف موهای زائد با لیزر تیتانیوم

فناوری دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ حذف دائمی مو از انواع پوست و رنگ پوست را ممکن می‌سازد. همان‌طور که اشاره کردیم حذف موهای زائد با لیزر تیتانیوم حتی بر روی پوست برنزه که دستیابی به آن با دستگاه‌های لیزر معمولی بسیار سخت است، امکان‌پذیر است. دستگاه لیزرتیتانیوم ۲۰۲۲ سه طول‌موج مختلف را ارائه می‌دهد که می‌تواند به چندین لایه پوست برسد. در ادامه به بررسی برخی مزایای استفاده و حذف موهای زائد با لیزر تیتانیوم می‌پردازیم.

۱. پوست صاف و بدون مو

فناوری‌ها و ویژگی‌های ترکیبی دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ می‌تواند به شما کمک کند تا پوستی صاف و بدون مو داشته باشید. موهای ریز تا درشت را هدف قرار می‌دهد و در نواحی مختلف بدن می‌توان از آن استفاده کرد. دستگاه لیزرتیتانیوم ۲۰۲۲  از نوعی لیزر دایود استفاده می‌کند که می‌تواند به طور مؤثر فقط تارهای مو را هدف قرار دهد. حذف موهای زائد با لیزر تیتانیوم نتایج طولانی‌مدت و مؤثرتری را نیز ارائه می‌دهد.

۲. حذف موهای زائد با لیزر تیتانیوم؛ راحت و بدون درد

همان‌طور که اشاره کردیم دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ از لیزر دایود استفاده می‌کند که در مقایسه با IPL یا نور پالسی شدید برای رفع موهای زائد ایمن‌تر و مؤثرتر است. لیزر دایود فقط مو را هدف قرار می‌دهد که می‌تواند از آسیب به بافت اطراف جلوگیری کند. این دستگاه همچنین دارای ICE PLUS است، یک فناوری خنک‌کننده که می‌تواند به حفظ دمای طبیعی پوست در طول لیزر کمک کند. این امر از احساس ناراحتی یا درد در مناطق در طول لیزر و حذف موهای زائد جلوگیری می‌کند.

۳. مناسب برای همه انواع پوست و رنگ

دستگاه لیزرتیتانیوم ۲۰۲۲ از سه طول‌موج متفاوت استفاده می‌کند. این طول‌موج‌های لیزر می‌توانند به لایه‌های مختلف پوست برسند تا به طور مؤثر ملانین را به‌جای پوست روی فولیکول‌های مو هدف قرار دهند. باتوجه‌به به این نکته حذف موهای زائد با لیزر می‌تواند خطر آسیب پوستی را کاهش دهد. این طول‌موج‌های لیزر برای انواع پوست‌های تیره‌تر بسیار مناسب هستند.

۴. حذف موهای زائد سریع و ایمن

ویژگی‌های دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ به شما کمک می‌کند تا درمان‌های سریع، ایمن و راحتی را انجام دهید. این دستگاه دارای دو اتصال‌دهنده است که امکان استفاده هم‌زمان از دو اپلیکاتور را فراهم می‌کند. اپلیکاتور همچنین دارای اندازه نقطه بزرگ‌تری است که منطقه بیشتری را پوشش می‌دهد؛ علاوه بر این، فناوری برتر SHR یا Super Hair Removal به دستگاه اجازه می‌دهد تا به طور مؤثری از شر موهای هر نوع پوست و رنگ پوست خلاص شود.

دستگاه لیزر تیتانیوم چگونه کار می‌کند؟

دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲  از فناوری دیود خوشه‌ای سه‌گانه استفاده می‌کند که به طور مؤثر درمان لیزر موهای زائد را ارائه می‌کند. فناوری دیود خوشه‌ای Trio سه طول‌موج مختلف را ارائه می‌دهد. این طول‌موج‌ها می‌توانند به اعماق مختلف پوست برسند و ساختارهای آناتومیکی مختلف را هدف قرار دهند. این دستگاه دارای فناوری In-Motion است که به اپلیکاتورها اجازه می‌دهد چندین بار از ناحیه درمان عبور کنند. سیستم لیزر دارای ویژگی‌های پیشرفته‌ای است که سرعت حذف موهای زائد را افزایش می‌دهد و راحتی شما را تضمین می‌کند. دستگاه لیزرتیتانیوم ۲۰۲۲ همچنین دارای یک رابط کاربری گرافیکی ۱۵ اینچی با تنظیمات از پیش تعیین شده برای تمام درمان‌های موجود است.

ویژگی‌های دستگاه لیزر تیتانیوم

باتوجه‌به توضیحات بالا می‌توان به این نتیجه رسید که حذف موهای زائد با لیزر تیتانیوم، ایمن‌ترین و مؤثرترین روش برای داشتن پوستی صاف و بدون مو است. این دستگاه سه طول‌موج لیزر مختلف را با هم ترکیب می‌کند تا روی بافت‌هایی با عمق‌های مختلف به طور هم‌زمان تمرکز کند. دستگاه لیزرتیتانیوم ۲۰۲۲ با ویژگی‌های زیر طیف وسیعی از کاربردها را ارائه می‌دهد. باتوجه‌به ویژگی های لیزر تیتانیوم می‌توانید از طریق مشورت با کارشناسان ما برای خرید دستگاه لیزر در تماس باشید.

۱. طول‌موج‌های مختلف

دستگاه لیزرتیتانیوم ۲۰۲۲  از فناوری دیود خوشه‌ای Trio استفاده می‌کند که به اپلیکاتور اجازه می‌دهد سه طول‌موج لیزر مختلف را ارائه دهد. این طول‌موج‌ها می‌توانند به عمق بافت‌های مختلف برسند. این سه طول‌موج عبارت‌اند از:

  • Alex 755m برای انواع مو و رنگ‌های مختلف
  • Speed 810nm برای درمان‌های سریع‌تر
  • YAG 1064nm برای پوست‌های تیره‌تر

۲. فناوری خنک‌کننده ICE PLUS

فناوری خنک‌کننده ICE Plus تضمین می‌کند که پوست شما برای درمان بدون وقفه و بدون درد، خنک و راحت باقی بماند و آسیبی نبیند. این فناوری به طور مداوم با نوک یاقوت کبود سرد، احساس خنکی را بر روی پوست ایجاد می‌کند. این کار از آسیب و ناراحتی پوست در طول روند حذف موهای زائد با لیزر تیتانیوم جلوگیری می‌کند.

۳. کانکتور دوتایی

دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲  دارای یک اتصال دوگانه است که امکان استفاده هم‌زمان از دو اپلیکاتور را فراهم می‌کند. این به کاربران کمک می‌کند تا در طول روند حذف موهای زائد با لیزر تیتانیوم بتوانند تنظیمات مختلف را تغییر دهند. با این ویژگی، حذف موهای زائد سریع‌تر، ایمن‌تر و کارآمدتر می‌شود.

جمع‌بندی

دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ پیشرفته‌ترین دستگاه رفع موهای زائد است که از سه طول‌موج مختلف و مناسب برای انواع پوست و رنگ‌های مختلف آن استفاده می‌کند. از ویژگی های لیزر تیتانیوم می‌توان به داشتن فناوری پیشگامانه In-Motion و سیستم خنک‌کننده برای درمان‌های سریع‌تر، ایمن‌تر و راحت‌تر اشاره کرد. باتوجه‌به ویژگی‌های منحصربه‌فرد این دستگاه، حذف موهای زائد با لیزر تیتانیوم یکی از پرکاربردترین و بهترین روش‌ها محسوب می‌شود. به همین منظور می‌توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم و یا انواع دستگاه‌های لیزر دیگر به وب‌سایت گروه مهندسی و پزشکی آفرودیت مراجعه کنید.

لیزر موهای زائد...
ما را در سایت لیزر موهای زائد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mary afrodit بازدید : 32 تاريخ : پنجشنبه 23 آذر 1402 ساعت: 15:50

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا

همان‌طور که می‌دانید با افزایش سن و کاهش مقدار کلاژن بافت پوست، به‌مرور شاهد افتادگی و شل‌شدگی این ارگان مهم خواهیم بود. پزشکان با همکاری پژوهشگران و مهندسین همواره به دنبال روش‌های نوین جهت استفاده هستند. استفاده از هایفو اولترا به‌عنوان یک روش غیرتهاجمی توسط نهاد FDA آمریکا مورد تأیید است.

برتری استفاده از دستگاه هایفو اولترا نسبت به روش‌های دیگر این است که لیفت پوست با Hifu Ulthera عملی کاملاً سرپایی و بدون نیاز به بستری و طی‌کردن دوران نقاهت خواهد بود. مزیت دیگر این روش این است که تاثیر دستگاه هایفو اولترا بر لیفت پوست این است که در حین انجام کار هیچ‌گونه درد و کبودی و خونریزی نخواهید داشت. همچنین تأثیر ماندگار و دائمی روی پوست می‌گذارد. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه تا انتهای این مقاله از آفرودیت لیزر همراه ما باشید.

دستگاه جوانسازی هایفو اولترا

لازم است بدانید که هایفو اولترا یک دستگاه تولیدکننده امواج فراصوت است که با متمرکزکردن امواج فراصوت روی یک نقطه خاص از بافت زیر پوست عمل می‌کند و یک درمان نسبتاً جدید برای لیفت صورت است. همان‌طور که می‌دانید درگذشته از دستگاه هایفو در درمان تومورها استفاده می‌شده است؛ اما به‌تازگی آزمایش‌های بالینی نشان داده که هایفو برای جوانسازی کلی صورت، لیفتینگ، سفت‌کردن، کانتورکردن بدن و رفع چین‌وچروک نیز مؤثر است.

لیفت پوست با Hifu Ulthera می‌تواند جایگزین لیفت صورت شود به‌خصوص در افراد جوان‌تر که نمی‌خواهند جراحی شوند. این دستگاه انرژی را در نقطه‌ای کوچک‌تر از یک میلی‌متر متمرکز می‌کند و با دمایی معادل ۶۰ درجه سانتیگراد یا بالاتر سبب افزایش تولید کلاژن در بافت می‌شود. همچنین دستگاه جوان‌سازی هایفو اولترا از انرژی فراصوت متمرکز برای هدف‌گیری لایه‌های  زیرین پوست استفاده می‌کند.

لازم است بدانید که انرژی اولتراسوند باعث می‌شود بافت پوست به‌سرعت گرم شود. هنگامی که سلول‌های ناحیه موردنظر به دمای مشخصی می‌رسند، سلول‌ها آسیب می‌بینند و تحریک می‌شوند تا کلاژن بیشتری تولید کنند. افزایش کلاژن سبب سفت‌تر و محکم‌تر شدن پوست و کاهش چین و چروک‌های صورت می‌شود. در واقع ازآنجایی‌که پرتوهای اولتراسوند با فرکانس بالا بر روی یک بافت خاص متمرکز می‌شوند هیچ آسیبی به لایه‌های دیگر پوست وارد نمی‌شود.

ویژگی ‌ها و مزایای دستگاه هایفو اولترا

به‌طورکلی می‌توان گفت که دستگاه هایفو اولترا یک شاهکار در علم پزشکی و دنیای فناوری محسوب می‌شود که از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار است. در حقیقت دستگاه لیزر فوق‌العاده HIFU دارای چندین ویژگی است که آن را از سایر دستگاه‌های مشابه موجود در بازار متمایز می‌کند. در اینجا برخی از مزایای لیفت پوست با Hifu Ulthera آورده شده است:

  • این دستگاه با برخورداری از سه کارتریج مختص به درمان افتادگی و جوان‌سازی پوست صورت در نمونه‌های ۱.۵، ۳ و ۴.۵ میلی‌متری کمک می‌کند. همچنین دارای دو کارتریج ۸ و ۱۳ میلی‌متری برای سایر نقاط پوست بدن است.
  • روش درمانی کاملاً غیرتهاجمی و بسیار مؤثر بدون هیچ‌گونه ایجاد زخم و خونریزی است.
  • موجب تحریک تولید کلاژن می‌شود.
  • بدون درد و بدون نیاز به استفاده از بی‌حسی‌های موضعی
  • بدون نیاز به گذراندن دوره نقاهت و استراحت پس از درمان
  • مناسب برای انواع پوست
  • گزینه‌های درمانی قابل‌تنظیم
  • فرایند زیباسازی و جوان‌سازی پوست به‌صورت سرپایی
  • کاملاً بی‌خطر و ایمن
  • جوان‌سازی پوست و درمان خط اخم با استفاده از امواج کاملاً بی‌خطر صوت
  • بدون برجای‌ماندن اثرات زخم و عوارض پوستی مانند لک
  • مجهز به پروب جهت تصویربرداری به‌صورت کاملاً دقیق
  • تأثیرگذاری بر روی انواع تیپ‌های پوستی روشن و تیره
  • ماندگاری بسیار بالا در مقایسه با سایر روش‌های درمانی
  • تأثیرگذاری در جلسه نخست
  • پوست را سفت و جوان می‌کند
  • برخورداری از طراحی ارگونومیک بسیار حرفه‌ای برای راحتی هرچه بیشتر اپراتور و بیمار

دستگاه جوان سازی هایفو اولترا برای چه کسانی مناسب نیست؟

لازم است به‌خاطر داشته باشید که با وجود این که لیفت پوست با Hifu Ulthera بسیار مورد استقبال قرار گرفته و با وجود این که بهتر از روش جوانسازی با تزریق ژل پروفایلو است؛ اما  برای برخی افراد توصیه نمی‌شود. این دسته افراد به شرح زیر هستند:

  • افرادی که پوست آن‌ها بر اثر مواجهه با نور خورشید دچار آسیب شدید شده است.
  • افراد مسنی که افتادگی شدید پوست دارند، یا پوست گردن آن‌ها بسیار شل است.
  • افرادی که دچار ضایعات پوستی و عفونی هستند.
  • صورت افراد با آکنه شدید یا کیستی
  • افرادی که ایمپلنت‌های فلزی یا ضربان‌ساز قلب در بدن دارند.
  • افرادی که از فیلرهای پوستی استفاده کرده‌اند.

کاربرد دستگاه اولترا

دستگاه هایفو اولترا با ارسال امواج صوت متمرکز شده به اعماق پوست فیبروبلاست‌ها را تحریک نموده و فرایند کلاژن‌سازی را تسریع می‌بخشد. همچنین با ایجاد ناحیه حرارتی با دمای ۷۰ درجهٔ سانتی‌گراد از طریق ترمال کواگولیشن زون تغییراتی در ضخامت و الاستیسیته لایهٔ SMAS پوست به وجود می‌آورد. این فرایند در نهایت باعث جوان‌سازی، لیفت پوست با Hifu Ulthera و ازبین‌بردن افتادگی پوست می‌شود. کاربردهای دستگاه هایفو اولترا در زمینه درمان و جوان‌سازی پوست بسیار زیاد است که در ادامه به‌اختصار و به‌طورکلی به چند نمونه از آن‌ها اشاره شده است.

  • ازمیان‌بردن افتادگی پلک‌ها و کشیدن ابروها
  • ازبین‌بردن چین‌وچروک اطراف چشم‌ها، پیشانی، صورت و گردن
  • برطرف‌کردن خطوط به وجود آمده بر روی پیشانی
  • ازبین‌بردن خط خنده
  • برطرف‌کردن افتادگی گردن، زیر چانه و ازبین‌بردن غبغب
  • بازیابی خاصیت ارتجاعی و مقاومت پوست با کلاژن‌سازی
  • ازبین‌بردن سیاهی دور چشم
  • لیفت کردن یا کشیدن پوست در نواحی گردن، چانه و پیشانی
  • لیفت یا کشیدن گونه‌ها جهت برطرف‌کردن افتادگی و برجسته‌کردن آن

دستگاه هایفو اولترا چگونه عمل می‌کند؟

به‌طورکلی باید گفت که استفاده از دستگاه لیزر هایفو اولترا آسان است و توسط یک متخصص زیبایی یا متخصص پوست مجاز انجام می‌شود. همچنین این دستگاه به تنظیمات مختلفی مجهز شده است که امکان درمان سفارشی بر اساس نیازهای فردی مشتری را فراهم می‌کند. در طول درمان و لیفت پوست با Hifu Ulthera دستگاه روی ناحیه موردنظر قرار می‌گیرد و انرژی اولتراسوند با شدت بالا به لایه‌های زیرین پوست می‌رسد. لازم به ذکر است که کل درمان معمولاً حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول می‌کشد و بسته به ناحیه تحت درمان است.

ابتدا نواحی موردنظر توسط دکتر بررسی و مشخص می‌شود و سپس محل موردنظر پاکسازی شده و با ژل خنثی پوشیده می‌شود. فرایند جوان‌سازی پوست با استفاده از دستگاه هایفو اولترا نیازی به استفاده از هیچ‌گونه بی‌حسی موضعی ندارد و در کوتاه‌ترین زمان قابل‌انجام است؛ برای مثال درمان صورت و گردن به زمانی کمتر از ۱ ساعت احتیاج دارد. همچنین جهت اثرپذیری و تغییر نقطه فوکوس امواج صوت از کارتریج‌های مخصوص استفاده می‌شود. در حین فرایند درمان هیچ‌گونه درد و سوزشی ایجاد نمی‌شود و فقط احساس سوزن‌سوزن و گرمای ملایمی را تجربه خواهید نمود.

به طور تخصصی‌تر دستگاه هایفو اولترا امواج صوت متمرکز شده را به عمق پوست و لایه SMAS که محل قرارگیری فاسیای عضلات است پرتاب می‌کند. لازم به ذکر است لایه SMAS همان ناحیه‌ای است که در لیفت صورت مورد جراحی قرار می‌گیرد. دمای این ناحیه با جذب امواج صوت تا ۶۵ الی ۷۰ درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا می‌کند و باعث تولید کلاژن‌های جدید می‌شود. تولید کلاژن موجب سفت‌شدن و بازیابی خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود. درمان افتادگی پوست با هایفو یه روش غیرتهاجمی و بدون عوارض برای لیفت پوست است.

عوارض هایفوتراپی چیست؟

همان‌طور که می‌دانید استفاده از هر روشی برای جوان‌سازی و لیفت صورت با وجود مزایایی که دارد عوارضی را نیز در برخواهد داشت. یکی از عوارض لیفت پوست با Hifu Ulthera این است که دستگاه هایفو اولترا به‌جای پرکردن زیر سطح پوست برای ظاهری حجیم‌تر یا خلاص‌شدن از شر پوست اضافی با جراحی به بازسازی پوست کمک می‌کند. در واقع از آن جایی که این روشی برای ارتقای روند طبیعی پوست است نتایج به توانایی پوست برای بازسازی بستگی دارد. ازاین‌رو نتایج ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد.

برخی از افراد ممکن است بلافاصله بعد از لیفت صورت با لیزر دچار تورم و قرمزی خفیف شوند که اصولاً به‌سرعت از بین می‌رود. ناحیه درمان هم ممکن است به مدت یک هفته کمی حساس باشد. روش هایفوتراپی برای درمان افتادگی خفیف تا متوسط پوست مناسب است. درصورتی‌که پوست خیلی افتاده‌ای دارید بهتر است دیگر درمان‌های پوستی در این زمینه را در نظر بگیرید. اثرات درمان صورت با هایفو اولترا معمولاً حدود ۱۲ ماه ادامه دارد. بعدازاین مدت ممکن است برای حفظ نتایج به جلسات درمانی مکرر نیاز داشته باشید.

جمع‌بندی

باتوجه‌به اینکه امروزه افراد به لیفت و جوانسازی پوست خود اهمیت می‌دهند هایفوتراپی یک گزینه و روش درمانی موثر است. درصورتی‌که به دنبال راهی ایمن، مؤثر و طولانی‌مدت برای افزایش زیبایی طبیعی خود هستید دستگاه لیزر فوق‌العاده هایفو اولترا قطعاً ارزش بررسی دارد. لیفت پوست با Hifu Ulthera گزینه‌ای درمانی قابل‌تنظیم با ماهیت غیرتهاجمی و توانایی ترویج تولید کلاژن و سفت کردن پوست و یک تغییردهنده در صنعت زیبایی و مراقبت از پوست است. برای آشنایی بیشتر با تاثیر دستگاه هایفو مدل اولترا بر لیفت پوست می‌توانید با کارشناسان ما در آفرودیت لیزر در ارتباط باشید.

لیزر موهای زائد...
ما را در سایت لیزر موهای زائد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mary afrodit بازدید : 29 تاريخ : پنجشنبه 23 آذر 1402 ساعت: 15:49

پد کرایولیپولیز

پد کرایولیپولیز با غلظت و ضخامت بالا مناسب برای تمام دستگاه‌های لاغری کرایولیپولیز است. تاثیر کرایولیپولیز بر لاغری به این صورت است که در دمای پایین معینی، در بافت چربی زیر پوستی منجمد می‌شود و دستگاه کرایولیپولیز با استفاده از تکنیک کرایولیپولیز مرگ زودرس سلول‌های چربی را انجام می‌دهد؛ به‌گونه‌ای که هم تغییر سایز و هم کاهش وزن صورت بگیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله آموزشی بهترین روش های لاغری بدون جراحی را مطالعه نمایید.

معرفی پد کرایولیپولیز

امروزه به علت تغییر سبک زندگی و کم‌تحرکی، اضافه‌وزن یکی از دغدغه‌های افراد در حیطه سلامت و زیبایی شده است. داشتن چاقی شکمی تناسب‌اندام افراد را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و موجب کاهش اعتمادبه‌نفس آن‌ها می‌شود. به همین دلیل عمل‌های پر خطر و تهاجمی مانند لیپوساکشن به‌شدت رواج پیدا کردند؛ ولی با پیشرفت علم و تکنولوژی روش‌های کم‌خطر و غیرتهاجمی مانند کرایولیپولیز جایگزین روش‌های پرخطر و تهاجمی شدند.

تکنیک کرایولیپولیز متدی است که به‌وسیله القا دمای منفی به بافت چربی بدون آسیب رساندن به سایر بافت‌های اطراف آن، سبب تجزیه مولکول‌های چربی موجود در سلول‌های چربی می‌شود و این چربی توسط سیستم لنفی از بافت چربی بیرون برده شده و دفع می‌شود. یکی از مواردی که برای ایمنی بیشتر و کارکرد بهتر این روش لازم است استفاده از پد کرایولیپولیز است.

استفاده از این پد موجب محافظت از پوست می‌شود. وظیفه این پد عمل انتقال سرما به بافت چربی بدون آسیب پوستی است. با استفاده از این پد می‌توان حتی تا ۲ ساعت عمل کرایولیپولیز را ادامه داد و با سایز بزرگی که در اختیار شما قرار می‌دهد امکان استفاده در ۲ ناحیه را فراهم می‌کند.

نحوه عملکرد پد آنتی فریز کرایولیپولیز

پد آنتی فریز کرایولیپولیز نقش مهمی در پروسه کاهش سایز بدن با تکنیک کرایولیپولیز دارد و مطابق با پروتکل عمل کراپولیپولیز مورد تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا است. کرایولیپولیز یک متد ابداعی و مؤثر در درمان غیرتهاجمی چاقی‌های موضعی است. در این تکنیک بر اساس پروتکل اجرایی با انتقال سرما به بافت چربی در ناحیه هدف در بافت چربی فعال می‌شود و پروسه Apoptosis باهدف نابودکردن سلول‌های چربی آغاز می‌شود که پد کرایولیپولیز حفاظت لایه‌های فوقانی پوست در این فرایند مهم را عهده‌دار است.

در مسیر انتقال سرما نیازمند انتقال ایمن و بدون عارضه حرارت از بافت چربی هدف هستیم که باید از لایه‌های فوقانی پوست توسط پد کرایولیپولیز به روش بای‌پس حفاظت نمود. با استفاده از این پد می‌توانیم لایه‌های فوقانی پوست را در حین انتقال سرما از خطر سوختگی با سرما یا نکروزهای پوستی ایمن و سالم نگه داریم. استفاده از این پد به ما این امکان را می‌دهد که بدون هیچ‌گونه عارضه‌ای در سطح پوست سرما را به عمق لایه‌ی هایپودرم انتقال دهیم. در این مرحله نقش این پد در تعیین یک عمل ایمن و بدون عارضه بسیار حایز اهمیت خواهد بود.

پد کرایولیپولیز؛ مزایا

استفاده از این پد در تکنیک کرایولیپولیز دارای مزایایی است که در زیر به آن‌ها  اشاره شده است.

  • بدون آسیب رساندن به پوست و بدن
  • بدون نیاز به بیهوشی
  • لاغری با کمترین عارضه و رفع سلولیت
  • بدون نیاز به برش و جراحی با استفاده از پد کرایولیپولیز
  • بدون هیچ‌گونه درد
  • روشی غیرتهاجمی جهت ازبین‌بردن چربی در ناحیه کمر، پشت و سلولیت انتخابی
  • روشی ایمن و طبیعی، بدون درد و بدون نیاز به دوره نقاهت و ریکاوری و بدون نیاز به رژیم غذایی و ورزش

جهت کسب اطلاعات بیشتر دراین‌خصوص مقاله آموزشی بررسی روش های لاغری تهاجمی و غیر تهاجمی را مطالعه فرمایید.

ویژگی‌های پد آنتی فریز کرایولیپولیز

پد کرایولیپولیز علاوه بر مزایای بیان شده در بالا دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی نیز هست که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره شده است.

  • دارای فرمولاسیون منحصربه‌فرد نانو آنتی فریز
  • قابلیت محافظت کامل از پوست در برابر سرمازدگی
  • دارای قیمت مناسب
  • قابلیت محافظت از پوست تا دمای منفی ۲۰ درجه
  • دارای بسته‌بندی مناسب و قوی جهت حفظ کیفیت محصول
  • دارای اصالت کالا و بارکد

روش استفاده از پد آنتی فریز کرایولیپولیز

برای استفاده از پد کرایولیپولیز در تکنیک کرایولیپولیز به ترتیب زیر عمل نمایید.

  • در ابتدا سطح پوست را با ژل پد کاملاً بمالید و ماساژ دهید.
  • بعد از آن پد را در ناحیه موردنظر قرار دهید.
  • برای آسیب ندیدن پوست حتماً لازم است تا ژل آنتی فریز توسط وکیوم دستگاه بلعیده نشود و حتماً باید ژل روی پد ثابت بماند.
  • برای این کار لازم است روی پد با یک‌لایه نایلون کاور شود تا ژل سر جای خود بماند و با ایجاد چند سوراخ در مرکز نایلون از درآمدن دسته کرایو در طول درمان پیشگیری شود.

کرایولیپولیز برای تمام نواحی که ضخامت چربی زیر پوستی بیشتر از ۵ سانتی‌متر دارند قابل‌انجام است. از جمله این نواحی می‌توان به اطراف کمر، پشت و کنار ران، باسن، شکم، پشت کمر و… اشاره نمود.

جمع‌بندی

یکی از لوازم ضروری برای عمل کرایولیپولیز موفق پد کرایولیپولیز است. وظیفه مهم این پد انتقال سرما به روی پوست و زیر پوست و در نهایت عمق چربی هدف است. باتوجه‌به تاثیر کرایولیپولیز بر لاغری در تکنیک کرایولیپولیز  و این وظیفه مهمی که بر عهده دارد باید رسانای قوی ای باشد؛ بنابراین باید در نوع ماده به‌کاررفته شده این خصوصیت مهم دقیقاً مدنظر قرار گیرد تا در زمان‌های محدودی که برای انجام عمل کرایولیپولیز داریم بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون ایجاد مقاومت در انتقال سرما به این هدف دست یابیم.

 یکی دیگر از وظایف مهم این پد ماندگاری بالا روی پوست است تا در اثر مکش دستگاه به‌سرعت از روی پوست جدا نشود؛ زیرا یکی از ایرادات بزرگ پدهای بی‌کیفیت همین موضوع است که به‌سرعت خشک شده و باعث سوختگی پوست بیمار می‌شوند.

گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر متشکل از پزشکان باتجربه و متخصصان دانشگاهی مفتخر است با بهره‌گیری از دانش بروز توانسته پیشرفته‌ترین و به‌روزترین تجهیزات پزشکی را تهیه نموده و به جامعه پزشکی کشور عرضه دارد. شما می‌توانید جهت اطلاع از تنوع و قیمت محصولات به وب‌سایت آفرودیت لیزر مراجعه نمایید.

لیزر موهای زائد...
ما را در سایت لیزر موهای زائد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mary afrodit بازدید : 27 تاريخ : پنجشنبه 23 آذر 1402 ساعت: 15:47

بادی آنالایزر (Body Analyzer) و بادی کامپوزیشن (Body Composition)؛ خرید و مشخصات

دستگاه بادی آنالایزر (Body Analyzer) و بادی کامپوزیشن (Body Composition) به تجزیه و تحلیل ترکیب‌بندی بافت‌ها و اندام انسانی می‌پردازد. متخصصین تغذیه با استفاده از این دستگاه، وضعیت جسمانی فرد را از نظر درصد مواد تشکیل‌دهنده از جمله، املاح، آب، چربی و … مورد سنجش قرار داده و اضافه یا کمبود وزن فرد را ارزیابی می‌کنند. این دستگاه در کنترل روند لاغری یا تناسب وزن ابزار موثری است.

مکانیزم دستگاه بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن

دقت در آنالیز ترکیب بدن اغلب به تعداد اجزای مورد نیاز برای اندازه‌گیری بستگی دارد. فرض کنید بدن انسان یک مدار الکتریکی است. در این مدار، مقاومت، آب و توده بدون چربی است که به صورت سری با یک خازن (غشای سلولی و چربی) متصل شده است. مایعات داخل و خارج سلول به عنوان یک هدایت‌کننده رفتار می‌کنند، در حالی که غشای سلولی به عنوان خازن عمل می‌کند. بنابراین، با توجه به اطلاعات موجود و یا برخی از پارامترها می‌توانیم مقدار آب و چربی بدن را تخمین بزنیم.

دستگاه بادی انالایزر دارای ۸ امپدانس بیو الکتریکی قطبی ساده است که با عبور یک جریان از بدن (۵۰۰-۸۰۰ میلی آمپر)، میزان مقاومت بدن در اعضای مختلف را اندازه گیری می‌کند. اختلاف جریان ناشی از امپدانس توسط دو الکترود گیرنده شناسایی می‌شود و بافرض اینکه توده بدون چربی موجود در ارگان، حاوی مقدار زیادی آب و الکترولیت باشد بنابراین مسئول اصلی هدایت جریان الکتریسیته است و بر اساس آن می‌توان چربی‌های اضافی بدن را با توجه به وزن بدن تخمین زد و در نهایت آن را با داده های اولیه دستگاه مقایسه کرد.

اطلاعات با توجه به نوع مراکز درمانی (پزشکی , ورزشی و….) متفاوت است که ممکن است به صورت ساده یا سگمنتال باشد. این دستگاه دارای شاخص‌هایی نظیر وزن, شاخص ترکیب بدنی (BMI), میزان مواد معدنی در استخوان‌ها (BMC) , میزان سوخت و ساز پایه (BMR) و غیره بوده و با ذخیره‌سازی اطلاعات این امکان برای کاربران فراهم می‌کند که روند درمان را به صورت نمودار مشاهده کنند.

  ویژگی‌های دستگاه بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن

  • قابلیت استفاده برای سنین ۷ تا ۹۹ سال
  • اتصال به کامپیوتر از طریق بلوتوث
  • اطلاعات خروجی دقیق و قالب استناد در مقالات علمی-تحقیقاتی
  • طراحی زیبا، سبک و قابل حمل
  • قابلیت آپدیت سالانه
  • قابلیت پرونده سازی، ذخیره‌سازی اطلاعات و مقایسه تست‌ها در طول درمان
  • رسم نمودارهای مربوط به وزن , BMI , BMR , BMC , TBW , TBS , SM

شاخص‌های اندازه گیری دستگاه

  • امپدانس بیوالکتریکی (BIA)
  • شاخص وزن
  • شاخص ترکیب بدنی (BMI)
  • میزان سوخت و ساز پایه (BMR)
  • سطح مواد معدنی در استخون ها (BMC)
  • ‌درصد و میزان چربی کل و نرمال بدن

 همچنین آنالیز ترکیبات بدن از قبیل میزان آب بدن،‌املاح، عضلات، استخوان ها، میزان چاقی و لاغری و شاخص توده بدنی می‌باشد.

 مزایای استفاده از دستگاه Body Analyzer و Body Composition

  • به دلیل داشتن تکنولوژی پیشرفته، این روش غیرتهاجمی و بدون درد است.
  • قابل اعتماد و دارای نتایج قابل تکرار است.
  • این دستگاه یک ابزار مفید برای دسترسی به سلامتی است زیرا سلامت بدن به تناسب ترکیب بدن بستگی دارد و همچنین بدون عوارض جانبی است.
  • مناسب افرادی است که تمایل به از دست دادن وزن دارند، نظیر ورزشکاران زیرا آن‌ها می‌توانند روند چربی‌سوزی خود را پیگیری کنند و اطمینان حاصل کنند که در این روند بدن آب خود را از دست نمی‌دهد.
  • متخصصین می‌توانند با این آزمون تست استخوان را برای بیماران مبتلا به پوکی استخوان، استئوپنی یا کسانی که نگرانی در مورد توده استخوانی دارند را انجام دهند.
  • تخمین میزان چربی احشایی: این چربی خطرناک‌ترین نوع چربی است، چربی است که در اطراف اعضای بدن فرد ایجاد می‌شود و در شکم سوپ سمی ایجاد می‌کند. این تست قادر است به ما درجه چربی احشائی را بگوید و این که آیا در محدوده سالم است یا خیر.
  • دستگاه بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن مناسب برای ورزشکاران و مربیان است. زیرا میزان متابولیسم بدن را قبل  و در حین  تمرین بیان می‌کند و مشخص میکند که انرژی بدن در حال سوختن است یا خیر, در واقع به ورزشکاران و مربیان در مورد میزان متابولیسم کلی بدن کمک می‌کند و یک برنامه دقیق برای افزایش عضله و کاهش چربی در مناطق خاص ایجاد می‌کند.
  • این ابزار تست قادر به ارائه اطلاعات زیادی در مورد وضعیت سلامتی بیمار است و همچنین می‌تواند برای پیگیری پیشرفت در تعدادی از پارامترهای بهداشتی و شناسایی خطرات بهداشت شخصی در درازمدت به کار برده شود.

شرایط بیمار قبل از استفاده از دستگاه

پیش از استفاده از دستگاه بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن باید شرایط زیر را رعایت کنید:

  • عدم استفاده از الکل در ۴۸ ساعت قبل از استفاده از دستگاه
  • عدم فعالیت فیزیکی شدید ۲۴ ساعت قبل از استفاده از دستگاه
  • تخلیه مثانه ۳۰ دقیقه قبل از استفاده از دستگاه
  • موقعیت صحیح بدن
  • دمای اتاق
  • سطح هیدراتاسیون
  • عدم استفاده از لباس تنگ
  • عدم استفاده از وسایل فلزی نظیر گوشواره , ساعت, دستبند و حلقه
  • در زمان تخمک گذاری ,بانوان تمایل بیشتری به جذب آب دارند که در زمان انجام تست باید در نظر گرفته شود.

لازم به ذکر است که بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن، دارای تاییدیه EC اروپا و همچنین ISO 13485 است.

 برای دریافت مشاوره رایگان درباره دستگاه و یا اطلاع از قیمت و خرید دستگاه با ما تماس بگیرید.

ویژگی‌های دستگاه بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن چیست؟

قابلیت استفاده برای سنین ۷ تا ۹۹ سال
اتصال به کامپیوتر از طریق بلوتوث
اطلاعات خروجی دقیق و قالب استناد در مقالات علمی-تحقیقاتی
طراحی زیبا، سبک و قابل حمل
قابلیت آپدیت سالانه
قابلیت پرونده سازی، ذخیره‌سازی اطلاعات و مقایسه تست‌ها در طول درمان
رسم نمودارهای مربوط به وزن , BMI , BMR , BMC , TBW , TBS , SM

قبل از استفاده از دستگاه بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

عدم استفاده از الکل در ۴۸ ساعت قبل از استفاده از دستگاه
عدم فعالیت فیزیکی شدید ۲۴ ساعت قبل از استفاده از دستگاه
تخلیه مثانه ۳۰ دقیقه قبل از استفاده از دستگاه
موقعیت صحیح بدن
دمای اتاق
سطح هیدراتاسیون
عدم استفاده از لباس تنگ
عدم استفاده از وسایل فلزی نظیر گوشواره , ساعت, دستبند و حلقه
در زمان تخمک گذاری ,بانوان تمایل بیشتری به جذب آب دارند که در زمان انجام تست باید در نظر گرفته شود.

شاخص‌های اندازه‌گیری دستگاه بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن چیست؟

امپدانس بیوالکتریکی (BIA)
شاخص وزن
شاخص ترکیب بدنی (BMI)
میزان سوخت و ساز پایه (BMR)
سطح مواد معدنی در استخون ها (BMC)
‌درصد و میزان چربی کل و نرمال بدن

مهم‌ترین مزایای استفاده از دستگاه Body Analyzer و Body Composition چیست؟

به دلیل داشتن تکنولوژی پیشرفته، این روش غیرتهاجمی و بدون درد است.
قابل اعتماد و دارای نتایج قابل تکرار است.
این دستگاه یک ابزار مفید برای دسترسی به سلامتی است زیرا سلامت بدن به تناسب ترکیب بدن بستگی دارد و همچنین بدون عوارض جانبی است.

لیزر موهای زائد...
ما را در سایت لیزر موهای زائد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mary afrodit بازدید : 34 تاريخ : پنجشنبه 23 آذر 1402 ساعت: 15:45

کاربرد دستگاه کوانتوم آنالایزر؛ خرید و مشخصات دستگاه آنالیزور

دستگاه کوانتوم آنالایزر یکی از جدیدترین فناوری‌ها در تشخیص و چکاپ تک‌تک ارگان‌های بدن است که با اندازه‌گیری انحراف میدان مغناطیسی هر کدام از ارگان‌های بدن، اقدام به سنجش سلامتی آن می‌کند. کاربرد دستگاه کوانتوم آنالایزر این امکان را به پزشک معالج می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان ممکن عضو بیمار را شناسایی کند. هر یک از ارگان‌های بدن دارای یک میدان مغناطیسی منحصربه‌فرد هستند. هرگونه انحراف در این میدان مغناطیسی نشانگر اختلال در عملکرد آن ارگان است. یکی از ویژگی‌ های کوانتوم آنالایزر این است که با اندازی‌گیری میدان مغناطیسی این ارگان‌ها و مقایسه آن باحالت طبیعی، سلامت آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد. چکاپ بدن با کوانتوم آنالایزر کاملاً بدون درد و خون‌گیری است که تکنیک کاملاً غیرتهاجمی و سریع است.

دقت دستگاه آنالیزور بدن حدود ۸۰ تا ۹۵ درصد است که این اندازه از دقت باعث شده پزشکان زیادی علاقه‌مند به استفاده از این دستگاه شوند. انجام تست‌های دوره‌ای با دستگاه کوانتوم آنالایزر می‌تواند فرد را قبل از ابتلا به بروز بیماری مطلع نماید یا با انجام چکاپ در روزهای آغازین بیماری، به‌موقع از بیماری‌شان مطلع شده و از پیشگیری آن جلوگیری نمایند. کاربرد دستگاه کوانتوم آنالایزر در باشگاه‌های ورزشی، کلینیک‌های زیبایی، مطب پزشکان و حتی در منزل است. در ادامه مطلب از آفرودیت لیزر به بررسی ویژگی ها و مزایای استفاده از کوانتوم آنالایزر می‌پردازیم.

ویژگی‌ها و مشخصات دستگاه کوانتوم آنالایزر

کاربرد دستگاه کوانتوم آنالایزر در زمینه‌های مختلف پزشکی، زیبایی و ورزشی است. این دستگاه ویژگی‌هایی دارد که در زیر به آن‌ها اشاره کردیم:

  • دستگاه آنالیزور بدن دستگاهی جدید و هیجان‌انگیز است که به تشخیص و آزمایش بیماری‌ها در عرض چند دقیقه کمک می‌کند. در واقع این دستگاه می‌تواند وضعیت کلی بدن را بررسی کند و هرگونه مشکل و اختلالی را تشخیص دهد.
  • این دستگاه برخلاف نمونه‌های قبلی، خروجی اطلاعات دقیقی دارد که نتایج آن به پزشک در درمان سریع‌تر بیماری کمک می‌کند.
  • دارای قابلیت ذخیره اطلاعات بعد از تست است.
  • امکان مقایسه‌کردن تست‌های گرفته شده از بیمار در بازه زمانی مختلف وجود دارد.
  • اطلاعاتی که توسط دستگاه آنالیزور ارائه می‌شود ۸۵ درصد دقت دارد.

دستگاه کوانتوم آنالایزر؛ مزایا

افراد با استفاده از دستگاه کوانتوم آنالایزر می‌توانند در هر زمان و مکانی نسبت به‌سلامت بدن خودآگاه شوند که این کاربرد دستگاه کوانتوم آنالایزر سبب صرفه‌جویی در وقت بیماران هم می‌شود. از دیگر مزایای این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • این دستگاه با آنالیز میدان مغناطیسی ارگان‌های بدن به بررسی سلامت فرد می‌پردازد.
  • دستگاه کوانتوم آنالایزر اطلاعات جامع و دقیقی را از وضعیت سلامت فرد در اختیار پزشک قرار می‌دهد.
  • با تجزیه‌وتحلیل میدان مغناطیسی، از بروز بسیاری از بیماری‌ها در آینده جلوگیری می‌کند.
  • دستگاه آنالیزور بدن دستگاهی بدون درد و غیرتهاجمی است.
  • استفاده از این دستگاه با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن است

نحوه عملکرد دستگاه آنالیزور بدن

هزینه‌هایی که بیماران با آزمایش‌های معمولی تشخیص مثل سی‌تی‌اسکن و MRI انجام می‌دهند، بسیار بالا است. حال تصور کنید که با قراردادن یک سنسور در کف دست خود چکاپ بدن شما از طریق سیگنال‌های موج الکترومغناطیسی تجزیه‌وتحلیل شود. دستگاه آنالیزور بدن یکی از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های تشخیصی از خانواده دستگاه‌های آنالیز است که با اندازه‌گیری انحرافات میدان مغناطیسی هر کدام از ارگان‌های بدن، خروجی تشخیص خود را به پزشک اعلام می‌کند. هر یک از ارگان‌های بدن دارای یک میدان مغناطیسی هستند که هر گونه انحراف در این میدان مغناطیسی نشانه مشکل و اختلال در عملکرد آن ارگان است. کاربرد دستگاه کوانتوم آنالایزر این است که با اندازه‌گیری دقیق میدان مغناطیسی ارگان‌های بدن و مقایسه آن باحالت طبیعی سلامتی آن‌ها را بررسی می‌کند.

کاربرد دستگاه کوانتوم آنالایزر بدن

کاربرد دستگاه کوانتوم آنالایزر بدن این است که می‌تواند بیماری‌های مختلفی را تشخیص دهد و به پزشک در تشخیص به‌موقع و درمان سریع بیماری و جلوگیری از بروز مشکلات جدی کمک کند. روش تشخیص آنالیزور بدن یک روش سریع و غیرتهاجمی است. این دستگاه برای تشخیص بیماری‌های زیادی مثل بیماری‌های قلبی و عروقی، بررسی میزان تراکم مواد معدنی در بافت‌های استخوان، مشکلات سیستم مغزی، روماتیسم‌های بدن، عملکرد ریه و سیستم تنفس، نفروپاتی، میزان قند موجود در خون، عملکرد معده و روده، بررسی عملکرد کبد و صفرا، آنالیز جمجمه، بیماری‌های مخصوص بانوان، وضعیت پروستات، پوکی‌استخوان، میزان آهن و کلسیم و موارد بسیار دیگری کاربرد دارد.

 با‌توجه‌به کاربرد دستگاه کوانتوم آنالایزر خرید آن را به پزشکان و حتی مربیان ورزشی توصیه می‌کنیم. برای قیمت و خرید دستگاه کوانتوم آنالایزر می‌توانید به وب‌سایت آفرودیت لیزر که ارائه‌دهنده انواع تجهیزات پزشکی به‌روز، اصل و باکیفیت است؛ مراجعه کنید و بعد از مشاوره با کارشناسان مجموعه آفرودیت، خرید مطمئن و راحتی داشته باشید.  

کاربرد دستگاه کوانتوم آنالایزر؛ ۳ کاربرد مهم دستگاه آنالیزور بدن

با‌توجه‌به ارائه کاربردهای کوانتوم آنالایزر که در بالا به آن‌ها اشاره شد، در ادامه ۳ کاربرد مهم دستگاه آنالیزور بدن را بررسی می‌کنیم.

۱. تشخیص چربی

اگر می‌خواهید از میزان چربی بدن خود مطلع شوید و نگران افزایش وزن خود هستید، دستگاه کوانتوم آنالیزور با تشخیص مولکول‌های پروتئینی می‌تواند میزان درصد چربی و عضلات شما را مشخص کند. کاربرد دستگاه کوانتوم آنالایزر این است اگر طبق نتایج این دستگاه دارای چربی زیاد و عضلات کم باشید، می‌توانید با داشتن یک رژیم کم‌کالری و ورزش به اندام ایده‌آل خود برسید.

۲. وضعیت هورمونی

بدن انسان در شرایط متفاوت مثل عصبانیت، گرسنگی، خوشحالی و… هورمون‌های مختلفی را ترشح می‌کند. این هورمون‌ها نقشی اساسی در سلامت بدن دارند و اگر بیش از حد ترشح شوند، منجر به بروز بیماری‌های مختلف می‌شوند. کاربرد دستگاه کوانتوم آنالایزر این است که با تشخیص میزان این هورمون‌ها به شما کمک می‌کند که با داشتن رژیم غذایی مناسب و فعالیت‌های ورزشی به‌سلامت بدن خود کمک کنید.

۳. مقدار مواد معدنی و ویتامین

بدن انسان ویتامین‌های مختلفی را نیاز دارد که در صورت کمبود هر یک از این ویتامین‌ها فرد دچار مشکلات متعددی می‌شود. جالب است بدانید هر یک از ویتامین‌ها فرمول مختلفی دارند؛ اگر شما قصد کاهش وزن دارید ممکن است که با حذف برخی از غذاها، بدن خود را از تعداد زیادی از ویتامین‌های مهم محروم کنید. دستگاه کوانتوم آنالایزر با اندازه‌گیری دقیق ویتامین‌های بدن، به شما در داشتن یک رژیم غذایی مناسب کمک می‌کند.

نکات مهم هنگام استفاده از دستگاه کوانتوم آنالایزر

با‌توجه‌به کاربرد دستگاه کوانتوم آنالایزر هنگام استفاده از این دستگاه لازم است نکاتی را رعایت کنید که عبارت‌اند از:

  • قبل از استفاده از دستگاه کوانتوم آنالایزر فرد باید زیورآلات خود را در بیاورد.
  • افرادی که دارای ضربان‌ساز قلبی هستند، مجاز به استفاده از این دستگاه نیستند.
  • در زمان انجام تست، فرد باید آرامش خود را حفظ کند و تنفس وی باید عادی باشد. همچنین در حین انجام آنالیز فرد نباید صحبت نکند؛ زیرا موجب اختلال در نتایج تست می‌شود.
  • حتماً در حین انجام آنالیز توسط دستگاه، وسایل با میدان مغناطیسی قوی مثل موبایل را دور کنید؛ زیرا امواج قوی روی نتایج آزمایش تأثیر می‌گذارد و باعث بروز خطا می‌شود.
  • بهترین زمان برای انجام تست بین وعده صبحانه و ناهار است. همچنین فرد باید دو شب قبل از انجام تست به‌اندازه کافی استراحت داشته باشد.
  • قبل از استفاده از دستگاه آنالیزور بدن از مصرف مشروبات الکلی و کافئین‌دار خودداری کنید. خوردن این نوشیدنی‌ها در نتیجه تست اثرگذار است.

جمع‌بندی

دستگاه کوانتوم آنالیزور بدن یک دستگاه جدید است که توانسته بسیار پرکاربرد عمل کند. کاربرد دستگاه کوانتوم آنالایزر این است که یک چکاپ کامل از بدن انجام می‌دهد. نام دیگر دستگاه آنالیزور بدن، دستگاه تست سلامت یا چکاپ کامل بدن است. این دستگاه یک آنالایزر مغناطیسی است که تکنولوژی آن بسیار بالا است و در بیشتر رشته‌های بیوانفورماتیک، الکترونیک و پزشکی بسیار کاربرد دارد. از دیگر ویژگی‌های کوانتوم آنالایزر این است که می‌تواند مشکلات اصلی و شرایط سلامت فرد را مشخص کند؛ همچنین دستگاه چکاپ کل بدن قادر است که علاوه‌بر آنالیز بدن، درمان مناسب را هم پیشنهاد دهد. لازم است که در زمان خرید دستگاه کوانتوم آنالایزر قیمت این دستگاه در سایت‌های مختلف را مورد بررسی قرار داده و از تخفیفات و خدمات پس از فروش غافل نشوید.

گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر متشکل از جمعی از متخصصان و دانش‌آموختگان رشته‌های مهندسی، مهندسی پزشکی و پزشکان باتجربه در زمینه پوست و مو است. این شرکت مفتخر است که با بهره‌گیری از اندوخته‌های دانشگاهی و علمی و سال‌ها فعالیت در زمینه تجهیزات پزشکی، تجهیزاتی پیشرفته و مطمئن را در زمینه پوست، مو، زیبایی و جراحی را از تولیدکنندگان جهان انتخاب نموده و به جامعه پزشکی عرضه دارد. شما می‌توانید برای خرید کوانتوم آنالایزر و دیگر محصولات پزشکی از مشاوران مجموعه آفرودیت لیزر کمک بگیرید و خریدی راحت و آسان را تجربه کنید.

مزایای استفاده از دستگاه کوانتوم آنالایزر چیست؟

این دستگاه با آنالیز میدان مغناطیسی ارگان‌های بدن به بررسی سلامت فرد می‌پردازد.
دستگاه کوانتوم آنالایزر اطلاعات جامع و دقیقی را از وضعیت سلامت فرد در اختیار پزشک قرار می‌دهد.
با تجزیه‌وتحلیل میدان مغناطیسی، از بروز بسیاری از بیماری‌ها در آینده جلوگیری می‌کند.
دستگاه آنالیزور بدن دستگاهی بدون درد و غیرتهاجمی است.
استفاده از این دستگاه با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

ویژگی‌های دستگاه کوانتوم آنالایزر چیست؟

دستگاه آنالیزور بدن دستگاهی جدید و هیجان‌انگیز است که به تشخیص و آزمایش بیماری‌ها در عرض چند دقیقه کمک می‌کند. در واقع این دستگاه می‌تواند وضعیت کلی بدن را بررسی کند و هرگونه مشکل و اختلالی را تشخیص دهد.
این دستگاه برخلاف نمونه‌های قبلی، خروجی اطلاعات دقیقی دارد که نتایج آن به پزشک در درمان سریع‌تر بیماری کمک می‌کند.
دارای قابلیت ذخیره اطلاعات بعد از تست است.
امکان مقایسه‌کردن تست‌های گرفته شده از بیمار در بازه زمانی مختلف وجود دارد.
اطلاعاتی که توسط دستگاه آنالیزور ارائه می‌شود ۸۵ درصد دقت دارد.

آیا مصرف مشروبات الکلی در نتیجه استفاده از دستگاه کوانتوم لیزر تاثیر دارد؟

قبل از استفاده از دستگاه آنالیزور بدن از مصرف مشروبات الکلی و کافئین‌دار خودداری کنید. خوردن این نوشیدنی‌ها در نتیجه تست اثرگذار است.

دستگاه کوانتوم لیزر چگونه میزان چربی‌های بدن را اندازه‌گیری می‌کند؟

اگر می‌خواهید از میزان چربی بدن خود مطلع شوید و نگران افزایش وزن خود هستید، دستگاه کوانتوم آنالیزور با تشخیص مولکول‌های پروتئینی می‌تواند میزان درصد چربی و عضلات شما را مشخص کند. کاربرد دستگاه کوانتوم آنالایزر این است اگر طبق نتایج این دستگاه دارای چربی زیاد و عضلات کم باشید، می‌توانید با داشتن یک رژیم کم‌کالری و ورزش به اندام ایده‌آل خود برسید.

لیزر موهای زائد...
ما را در سایت لیزر موهای زائد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mary afrodit بازدید : 33 تاريخ : پنجشنبه 23 آذر 1402 ساعت: 15:43

بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد

در دنیای امروز، همه به دنبال راهی هستند که از بار همیشگی و آزاردهنده‌ موهای زائد خلاص شوند. اگرچه انواع مختلفی از دستگاه لیزر برای حذف موهای زاید وجود دارد؛ اما همه به دنبال پیداکردن و انتخاب بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد برای این هدف هستند. معمولاً فرایند از بین بردن موهای زائد با بهترین دستگاه لیزر باعث ایجاد نوعی حس آرامش و راحتی در ذهن می‌شود. باتوجه‌به پیشرفت فناوری و پیشرفت‌های علمی، امروزه تکنولوژی لیزر به‌اندازه‌ای پیشرفت کرده است که موهای زائد را به طور دقیق و مؤثر بدون هیچ‌گونه تأثیرات جانبی حذف می‌کند و از بین می‌برد.

از بین انواع دستگاه لیزر برای موهای زائد، بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد می‌تواند تجربه‌ای خاص و متفاوت را برای شما فراهم کند. این دستگاه‌ها، با استفاده از اصول فیزیکی خاص و تکنولوژی پیشرفته، قادر به تولید نور لیزری با طیف خاصی هستند که بر روی موهای زاید تمرکز می‌کنند و آن‌ها را بدون درد یا عوارض جانبی از بین می‌برند. استفاده از بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد مزایای فراوانی دارد.

این دستگاه‌ها توانایی حذف موهای زائد در مناطق مختلف از جمله صورت، بدن و بیکینی را دارند. از بین بردن موهای زائد با بهترین دستگاه لیزر به دلیل دقت بالا، تأثیر کوتاه‌مدت و زمان بهبود سریع، انتخابی محبوب برای افرادی است که به دنبال یک راهکار سریع و کارآمد در حذف موهای زائد هستند.

نحوه عملکرد بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد

لیزر موهای زائد یک روش پزشکی است که از یک پرتو متمرکز نور یا لیزر برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌کند. در طی لیزر موهای زائد، لیزر نوری از خود ساطع می‌کند که توسط رنگ‌دانه‌های موجود در مو جذب می‌شود و انرژی نور به گرما تبدیل می‌شود که به فولیکول‌های مو آسیب می‌رساند. این آسیب، رشد مو در آینده را مهار یا به تأخیر می‌اندازد.

اگرچه لیزر موهای زائد به طور مؤثر رشد مو را برای دوره‌های طولانی به تأخیر می‌اندازد؛ اما معمولاً منجر به حذف دائمی موهای زائد نمی‌شود. انتخاب بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد، می تواند تأثیر بسیاری در روند از بین بردن موهای زائد به مدت طولانی‌تری داشته باشد. لیزر موهای زاید برای افرادی که پوست روشن و موهای تیره دارند بسیار مؤثر است؛ اما می‌توان با استفاده از بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد، آن را با موفقیت برای انواع پوست استفاده کرد.

انواع دستگاه لیزر برای موهای زائد

باتوجه‌به نیاز روزافزون افراد به روش‌های حذف موهای زائد، بازار دستگاه‌های لیزری نیز به‌شدت توسعه‌یافته است. امروزه، در میان انواع دستگاه لیزر برای موهای زائد، انتخاب و استفاده از بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد تأثیر بسیار زیادی در نتیجه نهایی دارد. در ادامه به معرفی چند نمونه از بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد می‌پردازیم.

۱. محبوب ترین دستگاه لیزر؛ دستگاه لیزر دایود (diode laser)

دستگاه لیزر دایود یکی از محبوب‌ترین و بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد است. این دستگاه، با تولید نور لیزر با طول‌موج خاص با انتقال حرارت به ساقه مو، باعث تخریب فولیکول‌های مو و حذف آن می‌شود. لیزر دایود به دلیل عملکرد سریع و قابلیت تنظیم پارامترها، یکی از پراستفاده‌ترین و بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد محسوب می‌شود.

لیزر دایود از فناوری نیمه‌هادی استفاده می‌کند که نور منسجمی را در محدوده مرئی تا مادون‌قرمز تولید می‌کند. در مقایسه با سایر سیستم‌های لیزر مانند Ruby و Alexandrite، طول‌موج لیزر دایود ۸۰۰ نانومتری، عمیق‌ترین سطوح نفوذ و جذب ملانین را دارد. این ویژگی منحصربه‌فرد، لیزر دایود را به مناسب‌ترین فناوری برای لیزر موهای زائد تبدیل می‌کند که امکان درمان ایمن و مؤثر انواع پوست و مو را در تمام نواحی بدن فراهم می‌کند.

دستگاه‌های لیزر دایود، عمدتاً در چین تولید می‌شوند و به دلیل هزینه اقتصادی، در بیشتر مراکز پوست و مو و یا مطب‌های پزشکان موجود هستند. لیزر دایود با توان نفوذ بالا، قابلیت بسیار خوبی برای تخریب ریشه مو و درنتیجه حذف موهای زاید دارد. بااین‌حال، اگر از طریق اشخاص غیرمتخصص استفاده نادرست شود، ممکن است عوارضی بر روی پوست ایجاد شود. باتوجه‌به هزینه اقتصادی و دسترسی آسان، لیزر دایود می‌تواند در فهرست بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد قرار گیرد. اگر دارای کلینیک و مطب هستید و در زمینه لیزر موهای زاید فعالیت می‌کنید می‌توانید برای خرید دستگاه لیزر دایود به وب‌سایت آفرودیت لیزر مراجعه کنید و اطلاعات لازم را از مشاوران این بگیرید.

۲. دستگاه لیزر Nd:YAG

دستگاه لیزر Nd:YAG با استفاده از کریستال نئودیمیوم، ایتریوم، آلومینیوم یا به‌اختصار Nd:YAG نور لیزری با طول‌موج طولانی‌تری را تولید می‌کند. این دستگاه بر روی پوست‌های تیره‌تر و موهای ضخیم و عمیق بهتر از دیگر انواع دستگاه لیزر برای موهای زائد عمل می‌کند. لیزر Nd:YAG با عمق نفوذ بالا و قابلیت حذف موهای سوخته، به‌عنوان بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد شناخته می‌شود.

با لیزر Nd: YAG یک درمان هدف‌مند امکان‌پذیر است؛ زیرا طول‌موج تنظیم شده باتوجه‌به رنگ‌ها و ساختارها انتخابی است. به‌این‌ترتیب می‌توان از آسیب رساندن به بافت اطراف و همچنین رگ‌های خونی جلوگیری کرد. این نوع لیزر اشعه مادون‌قرمز ساطع می‌کند که برای چشم انسان قابل‌مشاهده نیست. نور این لیزر به‌عنوان بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد دارای طول‌موج ۱۰۶۴ نانومتر است که با این طول‌موج، نور لیزر می‌تواند به طور مطلوب‌تری توسط ملانین جذب شود. حذف موهای زائد با لیزر نئودیمیوم برای افرادی با رنگ پوست تیره‌تر مناسب است. ازآنجایی‌که با پوست تیره‌تر، موها عمدتاً ضخیم هستند و ریشه مو به‌ویژه در عمق پوست قرار می‌گیرد، لیزر YAG در میان انواع دستگاه لیزر برای موهای زاید بهترین انتخاب است.

۳. دستگاه لیزر الکساندرایت (Alexandrite)

دستگاه لیزر الکساندرایت از یک کریستال آلکساندریت استفاده می‌کند و نور لیزری با طول‌موج طولانی‌تری را تولید می‌کند. الکساندریت نام یک کریستال یاقوت مانند است که در ابتدا فقط در جواهرات استفاده می‌شد؛ اما امروزه عمدتاً به‌عنوان منبع لیزر استفاده می‌شود. طول‌موج این لیزر در محدوده مادون‌قرمز با طول‌موج ۷۵۵ نانومتر است که کاربردهای متفاوتی دارد. لیزر الکساندرایت بسته به کاربردی که دارد می‌تواند انرژی پالسی یا پیوسته تولید کند.

این دستگاه برای حذف موهایی با رنگ تیره مانند موهای سیاه و قهوه‌ای مناسب است. لیزر الکساندرایت به دلیل دقت و تأثیر قوی خود در حذف موهای زائد، در بین انواع دستگاه لیزر برای موهای زائد، جایگاه ویژه‌ای دارد. می‌توانید برای آشنایی بیشتر با دستگاه لیزر الکساندرایت مقاله ویژگی ها، مزایا و معایب لیزر الکساندرایت برای حذف موهای زاید را مطالعه کنید.

۴. انواع دستگاه لیزر برای موهای زائد؛ لیزر IPL

دستگاه لیزر IPL نیز یکی از محبوب‌ترین انواع دستگاه لیزر برای موهای زائد است. این دستگاه با تولید پرتوهای نوری با طیف گسترده، به طور انتخابی بر روی پوست تمرکز و موهای زاید را تخریب می‌کند. لیزر IPL به دلیل سرعت عمل، قابلیت پوشش گسترده‌ای از مناطق و کاهش قابل‌توجه موهای زائد، در بین کاربران به‌عنوان بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد محسوب می‌شود.

این دستگاه برای موهای تیره و پوست‌های روشن بسیار مناسب است. از فلش لامپ‌های زنون در این دستگاه استفاده می‌شود که کاربردهای متعددی بر روی پوست دارند. این دستگاه همچنین برای جوان‌سازی پوست و رفع لکه‌ها نیز استفاده می‌شود؛ اما باید توجه داشت که این نوع لیزر یکی از کم‌خطرترین دستگاه‌ها برای حذف موهای زائد است؛ زیرا با استفاده از حرارت و بدون هیچ سوختگی موهای زائد شما را از بین می‌برد.

باتوجه‌به تنوع انواع دستگاه لیزر برای موهای زائد، می‌توانید با مشاوره پزشک یا تکنسین متخصص، بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد را بر اساس نوع پوست و رنگ موها، مناطق موردنیاز و ترجیحات شخصیتان، انتخاب کنید.

نکات مهم در انتخاب بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد

در هنگام انتخاب از میان انواع دستگاه لیزر برای موهای زائد، اگر می‌خواهید محبوب‌ترین و بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد را داشته باشید باید به برخی نکات مهم توجه کنید. در ادامه به برخی از این نکات مهم در هنگام خرید دستگاه لیزر موهای زاید اشاره می‌کنیم.

۱. نوع پوست و رنگ موها

نوع پوست و رنگ موها از جمله عوامل مهم در انتخاب بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد هستند. هر نوع پوست و رنگ مو، نیاز به دستگاه لیزر منحصربه‌فردی دارد. برای بهترین نتایج، باید دستگاهی را انتخاب کنید که با نوع پوست شما سازگاری داشته باشد و بتواند به طور دقیق بر روی رنگ موهای زائد عمل کند. بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد باتوجه‌به رنگ موها از تیره تا روشن تأثیر متفاوتی بر حذف موهای زائد خواهد داشت.

به این دلیل که پیگمنت‌های مو در جذب نور لیزری متفاوت عمل می‌کنند؛ بنابراین برای داشتن نتایج بهتر، مهم است رنگ موهای خود را در نظر بگیرید و دستگاهی را انتخاب کنید که به طور انتخابی بر روی رنگ موهای شما عمل کند.

۲. اثرات جانبی و ریسک‌ها

استفاده از هر دستگاه لیزر ممکن است اثرات جانبی خاصی بر روی پوست شما داشته باشد. به همین دلیل برای انتخاب بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد، باید تمامی اثرات جانبی و ریسک‌های مرتبط مانند ایجاد لکه‌های پوستی، سوختگی پوست و… را مورد بررسی قرار داده و با پزشک یا تکنسین متخصص مشورت کنید.

۳. قابلیت تنظیمات و مناطق قابل پوشش

بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد باید قابلیت تنظیمات مختلفی داشته باشد تا بتواند میزان قدرت و طول‌موج را متناسب با نیاز تنظیم کند. برخی از انواع دستگاه لیزر برای موهای زائد قابلیت پوشش گسترده‌ای از مناطق را دارند که می‌توانند در حذف موهای زائد در مناطق مختلف بدن مؤثر باشند. باتوجه‌به این نکته انتخاب و خرید بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد با قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های فراوان اهمیت بسیاری دارد.

جمع‌بندی

از بین بردن موهای زائد با بهترین دستگاه لیزر، یکی از روش‌های برتر برای رهایی از مشکل موهای زائد محسوب می‌شود. در این روش، از پرتوهای متمرکز نور استفاده می‌شود تا با تخریب فولیکول‌ها، موهای زائد را برطرف کرد. فولیکول‌ها، کیسه‌های کوچک درون‌پوست هستند که موها در آنجا رشد می‌کنند. لیزر با اعمال گرما، این کیسه‌های کوچک را نابود یا تخریب می‌کند و اجازه نمی‌دهد که موها مجدد رشد کنند. باتوجه‌به تأثیری که انواع دستگاه لیزر برای موهای زائد دارد، باید به عوامل مختلفی نظیر نوع پوست و رنگ موها، عملکرد و قابلیت‌های دستگاه و… توجه داشته باشید.

انتخاب بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد می‌تواند تأثیرات مثبت و چشمگیری بر روند از بین بردن موهای زائد و رشدنکردن مجدد آن‌ها داشته باشد. در این راستا به‌منظور خرید دستگاه لیزر باکیفیت، می‌توانید به وب‌سایت گروه مهندسی و پزشکی آفرودیت لیزر مراجعه کنید. آفرودیت با ارائه محصولات باکیفیت و خدمات پس از فروش حرفه‌ای، بهترین گزینه برای خرید دستگاه لیزر مناسب برای حذف موهای زائد است. با مشاوره با متخصصان حرفه‌ای آفرودیت می‌توانید بهترین دستگاه لیزر مدرن و قدرتمند را تهیه کنید و به طور مؤثر و ایمن موهای زاید را از بین ببرید و از پوستی صاف و بدون موهای زائد لذت ببرید.

لیزر موهای زائد...
ما را در سایت لیزر موهای زائد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mary afrodit بازدید : 25 تاريخ : پنجشنبه 23 آذر 1402 ساعت: 15:40